مردی با چشمان شیشه ای


اشعار ودلنوشته های من - می خواهم زلیوان اشک نفسی تازه کنم

با ورم نمی شود

 

با ورم نمی شود

       بی تو شب را من چگونه سر کنم

         شعرهای بی تو بودن را چگونه بر کنم

           چشم بارانی خودرا در فراقت تر کنم

             گوشه ای تنها نشینم گریه را از سر کنم

      زندگی را اندک اندک تا به کی آخر کنم

        روزهای بی تو بودن را چگونه در دلم پرپرکنم

           چون رسید روزی که بی تو روزها را سر کنم

             من چگونه می توانم عاقبت مرگ تورا باور کنم

         لحظه های زندگی با شما را مو به مو از بر کنم

             خاطرات عشق را تا کی برون از سر کنم

                باز من ...............

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 9 زمان: 20:17 تاريخ: پنج شنبه 14 دی 1391برچسب:با ورم نمی شود, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi

درباره سايت





برچسب هاي وب


کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت


موضوعات وب


لینک های مفید








امکانات وب


منوي اصلي


نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت














اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت